Zaproszenie Nr 2/2024 do składania zgłoszeń ofertowych na najem budek handlowych zlokalizowanych przy dolnej stacji KL-Palenica w Szczawnicy

                                                                                                                                         Zakopane, 10.09.2024 r.

PKL Horeca Sp. z o.o.

ul. Bachledy 7d

34-500 Zakopane

tel. 781229277

e-mail: maria.kesek@pkl.pl

 

Zaproszenie Nr 3/2024 do składania zgłoszeń ofertowych na najem budki handlowej zlokalizowanej przy dolnej stacji KL-Palenica w Szczawnicy

 

I. WYNAJMUJĄCY

 

PKL HORECA Sp. z o.o. z siedzibą w Zakopanem (34-500) przy ul. Bachledy 7D, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS: 0000470820, NIP: 8971791190, REGON: 022190443, BDO 000033883, posiadająca status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych, kapitał zakładowy: 1.000.000,00 zł pokryty w całości.

 

II. OPIS PRZEDMIOTU NAJMU

1. Przedmiotem najmu jest teren wraz posadowioną na nim budką handlową oznaczoną numerem 6 zlokalizowany w obrębie dolnej stacji KL-Palenica w Szczawnicy przy ulicy Głównej.

2. Przeznaczona do wynajęcia budka handlowa wyposażona jest w: instalację elektryczną - trzy gniazda jednofazowe, podlicznik energii elektrycznej, wyłącznik światła, lampę oświetleniową. Dopuszczalna max. moc na stoisku wynosi 2kW. 

3. Powierzchnia budki wynosi 15,5m2, zaś przeznaczona do wynajęcia powierzchnia pod ekspozycję przy stoisku na zewnątrz budynku wynosi 0,5 m2. Przedmiot najmu wynosi łącznie: 16 m2 (Rzut oznaczonego numerycznie stoiska handlowego nr 6 stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia).

4. Czynsz za najem terenu oraz budki handlowej a także opłata za zużytą energię elektryczną płatne będą miesięcznie,  przelewem na konto Wynajmującego:  Bank ……………… ………………………………………..,  w terminie 14 dni od wystawienia przez Wynajmującego faktury VAT (z odsetkami ustawowymi w przypadku opóźnienia).

5. Po podpisaniu umowy najmu, Najemca zobowiązany będzie do wpłacenia kaucji na zabezpieczenie w wysokości 4500 zł.
 

Uwaga!

Istnieje możliwość wizytacji terenu będącego przedmiotem zaproszenia do składania ofert we własnym zakresie lub po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z Panem Tomaszem Salamonem pod nr telefonu: +48 508 175 811

 

 

III. TRYB ZGŁASZANIA SIĘ POTENCJALNYCH OFERENTÓW ZAINTERESOWANYCH ZAWARCIEM UMOWY

 

1. Uczestnik postępowania przesyła swoje zgłoszenie ofertowe na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
2. Sposób wypełniania formularza zgłoszenia ofertowego:

  •  Oferent deklaruje  w formularzu ofertowym proponowaną wysokość czynszu netto oraz określa asortyment którym chce handlować. Wynajmujący, w Załączniku nr 1 zaznaczył sugerowany asortyment.
  • Zaproponowana stawka miesięcznego czynszu najmu netto  nie może być niższy niż:

 

 
 

 

3. Do zgłoszenia należy dołączyć:
a)       kopię odpisu z rejestru przedsiębiorców lub Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej,

b)      kopie aktualnych zaświadczeń z właściwego Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, iż kontrahent nie zalega z opłaceniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub oświadczenie Kontrahenta w tym zakresie,

 

4. Oryginał zgłoszenia wraz z załącznikami winien być dostarczony w wersji papierowej do siedziby PKL Horeca Sp. z o.o. (34-500 Zakopane, ul. Bachledy 7d) w godzinach 8:00 – 15:00
 

Na kopercie należy zamieścić dopisek: „KONKURS SZCZAWNICA - MARIA KĘSEK”

 

Termin dokonywania zgłoszeń upływa w dniu 30.09.2024 (poniedziałek) o godz. 15:00

Zgłoszenia ofertowe, których oryginały nie wpłyną do ww. terminie nie będą rozpatrywane.

5. Zgłoszenia nieprawidłowo wypełnione lub niekompletne np. brak załączników – mogą zostać pominięte.
 

 

IV. OCENA ZGŁOSZEŃ

 

1. Przedstawiciele Wynajmującego dokonają otwarcia ofert w dniu 02.10.2024 r. o godz. 12:00 Oceny zgłoszeń PKL Horeca Sp. z. o.o. dokona samodzielnie i w jej wyniku wybierze jednego Oferenta, z którym będzie prowadził negocjacje w celu zawarcia umowy.
2. PKL Horeca dokona oceny zgłoszeń na podstawie następujących orientacyjnych kryteriów:
(80%) - wysokość proponowanego miesięcznego czynszu netto;
(20%) – rodzaj prowadzonej działalności gospodarczej.

3. Wszyscy uczestnicy postępowania zostaną zawiadomieni o wybraniu bądź niewybraniu złożonej oferty.
 

V. TRYB i TERMIN ZAWARCIA UMOWY

 

1. Umowa z wybranym Oferentem zostanie zawarta w trybie art. 72 Kodeksu cywilnego, gdy strony dojdą do porozumienia, co do wszystkich jej postanowień, które będą przedmiotem negocjacji. Przykładowy projekt umowy stanowi Załącznik nr 3 do zaproszenia
2. Przewidywany termin zakończenia negocjacji i podpisania umowy: 5 październik 2024 roku.
3. Oferent i PKL Horeca będą prowadzili negocjacje z poszanowaniem dobrych obyczajów.
W szczególności Oferent nie może zmienić na niekorzyść PKL Horeca proponowanych w swoim zgłoszeniu warunków, postępować niezgodnie z postanowieniami dotyczącymi sposobu zawarcia umowy, przedłużać negocjacji.
4. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej, na czas określony do 30.03.2025 r.
 

 

VI. DODATKOWE INFORMACJE

 

1. Wynajmujący zastrzega sobie prawo do:
-   zmiany warunków dokonywania zgłoszeń ofertowych;

- nie zawarcia umowy z żadnym z Oferentów, w tym również z Oferentem wybranym do prowadzenia negocjacji

2. Dodatkowych informacji udziela Pan Tomasz Salamon, telefon: 508175811
 

 

VII. ZAŁĄCZNIKI

 

Załącznik nr 1 – Formularz zgłoszenia

Załącznik nr 2 – Rzut budek z oznaczeniami numerycznymi

Załącznik nr 3 – Przykładowy Projekt umowy najmu

 



 Formularz zgłoszeń
Jak działa PKLPass