Regulamin Sprzedaży i Warunki Korzystania ze Zjeżdżalni Grawitacyjnej Bieszczadzka Furia od 01.07.2025 r.

REGULAMIN SPRZEDAŻY BILETÓW NA ZJEŻDŻALNIE GRAWITACYJNĄ „BIESZCZADZKA FURIA”

 

Właścicielem oraz zarządcą zjeżdżalni grawitacyjnej „Bieszczadzka Furia” jest PKL Solina Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Zakopanem (34-500) przy ul. Bachledy 7D, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców KRS prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000879869, o nr NIP 7361735399 i nr REGON 388013453, nr BDO: 000568548, o pokrytym w całości kapitale zakładowym wynoszącym 972 000,00 zł, zwaną dalej: „PKL Solina”.

 

§1

1.      Zakup biletu na przejazd Zjeżdżalnią Grawitacyjną „Bieszczadzka Furia”, zwaną dalej „zjeżdżalnią”, jest równoznaczny ze znajomością oraz akceptacją niniejszego Regulaminu.

2.      Przejazd zjeżdżalnią jest możliwy wyłącznie w dniu ważności biletu (w dniu na który został zakupiony bilet). Bilet na przejazd zjeżdżalnią można zakupić w kasach Ośrodka Solina. PKL Solina zastrzega sobie prawo do ograniczenia sprzedaży biletów w wybranych punktach kasowych na terenie Ośrodka Solina.

3.      Cena biletu na przejazd Zjeżdżalnią Grawitacyjną „Bieszczadzka Furia” jest zgodna z cennikiem dostępnym w kasach stacjonarnych Ośrodka Solina oraz na stronie www.pkl.pl.

4.      Zakupiony bilet na przejazd nie podlega zwrotowi.

5.      Konsument nie może odstąpić od umowy (zwrócić biletu) na przejazd, jeżeli bilet został zakupiony stacjonarnie w kasie Ośrodka Solina.

6.      Konsument nie ma prawa do zwrotu kosztów za bilet na zjazd zjeżdżalnią, w przypadku gdy z własnej woli nie wykorzystał usługi bądź nie skorzystał w pełni z dostępnych w ramach zakupionego biletu przejazdów, z wyjątkiem sytuacji zamknięcia zjeżdżalni przez PKL Solina dla Konsumentów na czas dłuższy niż jedna godzina (60 minut), ze względu na ich bezpieczeństwo.

7.      PKL Solina dokonuje zwrotu należności za bilet na przejazd w całości lub części w razie wstrzymania kursowania zjeżdżalni powyżej jednej godziny, w całości lub w kwocie stosunkowej do stopnia (części) niewykorzystanego biletu. Procedura zwrotu biletu została opisana w Regulaminie Ośrodka Solina. Regulamin dostępny jest w kasach Ośrodka Solina  oraz na stronie www.pkl.pl.

8.      Sposób i wytyczne korzystania z zjeżdżalni są określone w „Warunkach Korzystania ze Zjeżdżalni Grawitacyjnej Wiegand-Alpine Coaster 2.0”, umieszczonych w obrębie atrakcji oraz na stronie www.pkl.pl. Konsument dokonując zakupu biletu na przejazd zobowiązuje się zapoznać również z powyższym dokumentem i postępować zgodnie z zawartymi w nim zasadami. Personel obsługi zjeżdżalni ma prawo zakazać korzystania z toru każdemu, kto jeździ w sposób niebezpieczny lub ignoruje ów Regulamin lub Warunki Korzystania.

9.      Należy zawsze wykonywać polecenia i zalecenia personelu obsługi zjeżdżalni.

10.  W przypadku nieprawidłowości związanych z naruszaniem niniejszego Regulaminu bądź zaistnienia sytuacji niebezpiecznych, należy niezwłocznie skontaktować się z obsługą Zjeżdżalni.

11.  Obsługa zjeżdżalni ma prawo odmówić zakupu biletu na zjeżdżalnie osobom, których stan wskazuje na spożycie alkoholu, środków odurzających lub wykazujące agresywne, bądź niepokojące zachowanie.

12.  Osoby korzystające ze zjeżdżalni ponoszą odpowiedzialność za wszelkie szkody spowodowane przez nie w trakcie korzystania z toru lub w skutek korzystania z niego z przyczyn zawinionych i niezawinionych albo, do których wystąpienia się przyczyniły, zarówno za szkody w mieniu, jak i szkody na osobie.

13.  Osoby korzystające ze zjeżdżalni odpowiadają w szczególności za wszelkie przypadki uszkodzeń, zniszczeń czy też pomniejszenia wartości użytkowej sprzętu, spowodowane przez nie z przyczyn zawinionych i niezawinionych, albo do których wyrządzenia się przyczyniły, zwłaszcza za te wywołane nieumiejętnym korzystaniem przez nie z tego sprzętu.

14.  Osoby korzystające z zjeżdżalni w sposób nieodpowiedni, niestosując się do Regulaminu
i Warunków korzystania, zakłócające spokój osób trzecich i lekceważąc polecenia personelu, prowadzące do sytuacji zagrażających bezpieczeństwu pozostałych użytkowników, mogą zostać wyproszone z terenu zjeżdżalni bez zwrotu kosztów poniesionych za zakup biletu na przejazd.

 

§2

1.      PKL Solina zapewnia Konsumentom pełne poszanowanie ich prywatności oraz ochronę
ich danych osobowych.

2.      Administratorem danych osobowych w zakresie realizacji usług objętych niniejszym Regulaminem jest PKL Solina z siedzibą w Zakopanem (34-500), przy ul. Bachledy 7d.

3.      W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Konsument może kontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych:

a)      mailowo: iodo@pklsolina.pl,

b)      pisemnie na adres: PKL Solina, ul. Bachledy 7 d, 34-500 Zakopane.

4.      PKL Solina informuje, że teren zjeżdżalni grawitacyjnej jest objęty monitoringiem mającym na celu zapewnienie bezpieczeństwa i ewentualnego ustalenia okoliczności zaistniałych zdarzeń bądź szkód. Dostęp do zarejestrowanych zapisów monitoringu mają wyłącznie pracownicy PKL Solina. Zarejestrowane wizerunki Konsumentów w ramach prowadzonego monitoringu w postaci nagrań, będą przechowywane przez okres nieprzekraczający 3 miesięcy, po upływie, którego podlegają zniszczeniu, z wyjątkiem sytuacji, w których zarejestrowane nagrania zostały zabezpieczone, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Konsument ma prawo dostępu do monitoringu wyłącznie za pośrednictwem Policji lub gdy jego wizerunek występuje na nagraniu.

5. Szczegółowe zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się
w Regulaminie Ośrodka Solina, na stronie www.pkl.pl oraz w siedzibie Spółki.

 

§3

1.      PKL Solina zastrzega sobie prawo do wyłączenia z użytkowania zjeżdżalni na czas dokonania prac w szczególności związanych z wymaganymi przeglądami, konserwacjami, renowacjami.

2.      PKL Solina zastrzega sobie prawo do wyłączenia z użytkowania zjeżdżalni grawitacyjnej na skutek niekorzystnych warunków pogodowych, uniemożliwiających bezpieczne korzystanie z atrakcji.

3.      PKL Solina nie ponosi odpowiedzialności za czynniki zewnętrzne uniemożliwiające bądź ograniczające jego funkcjonalność, jak przerwy w dostawie energii elektrycznej, wody, zaistniałe awarie itp.

4.      Na terenie zjeżdżalni nie przewidziano pomieszczenia pełniącego funkcję przechowalni/szatni. W związku z tym wszelkie przedmioty pozostawione lub znalezione  będą przechowywane przez okres 30 dni w kasach zjeżdżalni.

5.      Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 1 lipca 2025 r.

 

 

Jak działa PKLPass