KIEROWNIK DS. ROZLICZEŃ I ADMINISTRACJI
Masz doświadczenie w procesach rozliczeniowych w gastronomii? Umiesz dobrze zorganizować pracę własną i zespołu?
Chcesz kierować zespołem i mieć realny wpływ na rozwój firmy?
Poznaj nas:
PKL Horeca Sp. z o.o. jest Spółką wchodzącą w skład Grupy PKL
Grupa PKL oferuje całoroczny, kompleksowy zakres usług turystyczno-wypoczynkowych oraz posiada własną bazę noclegową i restauracyjną.
Dołącz do nas!
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Kierownik ds. rozliczeń i administracji
Miejsce pracy: Zakopane
Co będzie należeć do Twoich obowiązków?
- Koordynacja pracy podległego zespołu,
- Kontrola poprawności dokumentacji magazynowej i sprzedażowej,
- Zarządzanie procesem zamknięcia miesiąca oraz rozliczaniem inwentaryzacji gastronomicznych w tym identyfikacja niezgodności oraz wdrażanie usprawnień,
- Nadzór nad obsługą administracyjną Spółki, obiegiem dokumentów i systemem ewidencjonowania dokumentacji,
- Przygotowywanie i kontrola umów kierowanych do podpisu,
- Kontrola poziomu realizacji zawartych umów,
- Administrowanie środowiskami systemowymi – nadawanie uprawnień i zarządzanie rolami użytkowników,
- Planowanie, prowadzenie i koordynowanie bazy systemowej w zakresie indeksów, receptur i pozycji sprzedażowych,
- Opracowywanie procedur i instrukcji,
- Prowadzenie wewnętrznej księgi standardów,
- Ścisła współpraca w obrębie działu, oraz z klientem wewnętrznym i zewnętrznym,
- Tworzenie zestawień, porównań i raportów na zlecenie przełożonego,
Nasze wymagania:
- Wykształcenie średnie lub wyższe – preferowane kierunki: ekonomia, finanse, administracja, zarządzanie,
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w obszarze administracji/rozliczeń,
- Mile widziane doświadczenie w przygotowywaniu pism, umów do organów administracji państwowej,
- Znajomość procesów sprzedażowych i gospodarki magazynowej,
- Umiejętność analitycznego myślenia, dbałość o szczegóły, samodzielność,
- Umiejętność tworzenia instrukcji i procedur,
- Skrupulatność, rzetelność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków,
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- Wielozadaniowość oraz dobra organizacja pracy własnej oraz zespołu,
- Praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Word),
- Doświadczenie w branży gastronomicznej będzie dodatkowym atutem,
- Mile widziana znajomość oprogramowania magazynowo - sprzedażowego LSI, GoPOS, GIP,
Co otrzymasz?
- Ciekawą i kreatywną pracę w rozwijającej się Spółce,
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Stabilne warunki zatrudnienia,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Szereg zniżek dla pracowników.
Aplikacje zawierające CV prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@pkl.pl z dopiskiem:
„Kierownik ds. rozliczeń i administracji PKL Horeca”
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie następującego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PKL Horeca Sp. z o.o.. dobrowolnie udostępnionych moich danych osobowych, zawartych w przekazanych dokumentach, w celu i zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy.
/podpis osoby składającej oświadczenie/