KIEROWNIK DS. ROZLICZEŃ I ADMINISTRACJI

Masz doświadczenie w procesach rozliczeniowych w gastronomii? Umiesz dobrze zorganizować pracę własną i zespołu?

Chcesz kierować zespołem i mieć realny wpływ na rozwój firmy?

 

Poznaj nas:

PKL Horeca Sp. z o.o. jest Spółką wchodzącą w skład Grupy PKL

Grupa PKL oferuje całoroczny, kompleksowy zakres usług turystyczno-wypoczynkowych oraz posiada własną bazę noclegową i restauracyjną.

 

Dołącz do nas!

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:

Kierownik ds. rozliczeń i administracji

Miejsce pracy: Zakopane

Co będzie należeć do Twoich obowiązków?

  • Koordynacja pracy podległego zespołu,
  • Kontrola poprawności dokumentacji magazynowej i sprzedażowej,
  • Zarządzanie procesem zamknięcia miesiąca oraz rozliczaniem inwentaryzacji gastronomicznych w tym identyfikacja niezgodności oraz wdrażanie usprawnień,
  • Nadzór nad obsługą administracyjną Spółki, obiegiem dokumentów i systemem ewidencjonowania dokumentacji,
  • Przygotowywanie i kontrola umów kierowanych do podpisu,
  • Kontrola poziomu realizacji zawartych umów,
  • Administrowanie środowiskami systemowymi – nadawanie uprawnień i zarządzanie rolami użytkowników,
  • Planowanie, prowadzenie i koordynowanie bazy systemowej w zakresie indeksów, receptur i pozycji sprzedażowych,
  • Opracowywanie procedur i instrukcji,
  • Prowadzenie wewnętrznej księgi standardów,
  • Ścisła współpraca w obrębie działu, oraz z klientem wewnętrznym i zewnętrznym,
  • Tworzenie zestawień, porównań i raportów na zlecenie przełożonego,

 

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe – preferowane kierunki: ekonomia, finanse, administracja, zarządzanie,
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w obszarze administracji/rozliczeń,
  • Mile widziane doświadczenie w przygotowywaniu pism, umów do organów administracji państwowej,
  • Znajomość procesów sprzedażowych i gospodarki magazynowej,
  • Umiejętność analitycznego myślenia, dbałość o szczegóły, samodzielność,
  • Umiejętność tworzenia instrukcji i procedur,
  • Skrupulatność, rzetelność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • Wielozadaniowość oraz dobra organizacja pracy własnej oraz zespołu,
  • Praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Word),
  • Doświadczenie w branży gastronomicznej będzie dodatkowym atutem,
  • Mile widziana znajomość oprogramowania magazynowo - sprzedażowego LSI, GoPOS, GIP,

 

Co otrzymasz?

  • Ciekawą i kreatywną pracę w rozwijającej się Spółce,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Stabilne warunki zatrudnienia,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Szereg zniżek dla pracowników.

 

Aplikacje zawierające CV prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@pkl.pl z dopiskiem:

„Kierownik ds. rozliczeń i administracji PKL Horeca”

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

Prosimy o dopisanie następującego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PKL Horeca Sp. z o.o.. dobrowolnie udostępnionych moich danych osobowych, zawartych w przekazanych dokumentach, w celu i zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy.

 /podpis osoby składającej oświadczenie/

Stosownie do treści art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Radu (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz zgodnie z zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 z późń. zm., informuję, że:
1.       Administratorem danych osobowych przetwarzanych w procesie rekrutacji jest PKL Horeca Sp. z o.o.
2.       Współadmnistratorami przetwarzanych danych są spółki z Grupy PKL tj. Kolej Gondolowa Jaworzyna Krynicka S.A., PKL FOOD Sp. z o.o., PKL FOOD Sp. z o.o. sp. k., PKL Solina Sp. z o.o. oraz Polskie Koleje Linowe S.A.
3.       Siedziba administratora znajduje się w Zakopanem przy ul. Bachledy 7D.
4.       W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w następujący sposób:
- emailowo: iodo@pkl.pl,
- pisemnie na adres siedziby.
5.       Dane osobowe przetwarzane będą w celu podjęcia przez Pana/Panią zatrudnienia tj. w realizacji procedury rozpatrzenia aplikacji o pracę. 
6.       Dane osobowe będą udostępniane:
a. usługodawcy hostingowemu poczty rekrutacja@pkl.pl, w celu realizacji procesu rekrutacji – elektronicznie,
b. partnerom należącym do Grupy Kapitałowej PKL S.A. w zakresie niezbędnym do realizacji celu. 
c. podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów obowiązującego prawa.
7.       Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji procesu rekrutacji.
8.        Państwa dane osobowe pozyskaliśmy:
a. Bezpośrednio w momencie przesłania aplikacji bezpośrednio do Grupy PKL,
9.        Podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda osoby, której dane dotyczą oraz uzasadniony cel administratora, stanowiący chęć zatrudnienia kandydata.
10.    Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo:
1) dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia, 
2) ograniczenia przetwarzania,
3) przenoszenia danych,
4) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez pływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
5) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
11.    Podane dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do realizacji celów, dla których są przetwarzane.