PROJECT MANAGER/KIEROWNIK PROJEKTÓW
Masz doświadczenie w kompleksowym prowadzeniu projektów inwestycyjnych?
Szukasz nowych i ciekawych wyzwań?
Poznaj nas:
Polskie Koleje Linowe S.A. są liderem wśród operatorów kolei linowych w Polsce
Grupa PKL oferuje całoroczny, kompleksowy zakres usług turystyczno-wypoczynkowych oraz posiada własną bazę noclegową i restauracyjną.
Dołącz do nas!
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
PROJECT MANAGER/KIEROWNIK PROJEKTÓW
Miejsce pracy: Zakopane
Twoje zadania:
- Samodzielne i kompleksowe prowadzenie wielowątkowych projektów inwestycyjnych,
- Przygotowywanie harmonogramów i szacunkowych budżetów,
- Przygotowywanie i udział w procedurach wyboru wykonawców, projektantów itp.,
- Nadzór nad przebiegiem postępowań administracyjnych,
- Koordynacja i nadzór pracy biur projektowych, Generalnego Wykonawcy, Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego,
- Organizacja i prowadzenie narad budowlanych,
- Egzekwowanie założeń harmonogramowych i kontrola budżetu,
- Rozliczenia finansowe projektów,
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe budowlane/techniczne,
- Min. 5 lat doświadczenia w kompleksowym zarządzaniu projektami inwestycyjnymi - komercyjnymi lub deweloperskimi,
- Znajomość Prawa Budowlanego oraz innych przepisów stosowanych w budownictwie,
- Znajomość procedur administracyjnych,
- Doświadczenie w kontaktach z urzędami administracji publicznej,
- Doświadczenie w rozliczaniu prac i kontroli nad budżetem,
- Ogólna wiedza w zakresie robót instalacyjnych,
- Umiejętność oceny i minimalizowania ryzyka w projektach,
- Umiejętność tworzenia harmonogramów i określania priorytetów w projektach,
- Samodzielność w działaniu,
- Umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu,
- Komunikatywność i umiejętność współpracy z zespołem oraz innymi działami firmy,
- Mobilność, czynne prawo jazdy kat. B, aby móc przemieszczać się w terenie,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- Umiejętność obsługi oprogramowania typu AutoCad,
- Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point), MS Project,
- Mile widziane ukończone szkolenia i certyfikaty z zakresu zarządzania projektami,
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Możliwość zdobywania doświadczenia w rozwijającej się firmie,
- Uczestnictwo w nowych, wyjątkowych projektach,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Szeroki pakiet benefitów:
- - Ubezpieczenie na życie finansowane przez Pracodawcę,
- - Karty Rodzinne uprawniające do zniżek na produkty i usługi w ośrodkach PKL,
- - Dodatkowe świadczenia socjalne.
Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@pkl.pl z dopiskiem nazwy stanowiska.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PKL S.A. dobrowolnie udostępnionych moich danych osobowych, zawartych w przekazanych dokumentach, w celu i zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy.
/podpis osoby składającej oświadczenie/