FAQ Gubałówka

Tak, kolej jest dostosowana do przewozu osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.  Przy odprawie pasażerskiej zawsze możesz liczyć na pomoc pracowników PKL zarówno na dolnym, jak i na górnym peronie. Cennik nie przewiduje ulg dla niepełnosprawnych, więc musisz wykupić normalny bilet. Taniej zapłacisz jeżeli jesteś studentem lub uczniem (i posiadasz ważną legitymację szkolną lub studencką) oraz jeśli jesteś seniorem powyżej 65 roku życia.

Błyskawicznie, czyli ok. 3 minuty. Akurat obejrzysz widoki i zrobisz fotkę, gdy będzie można już wysiadać.

W dniach, kiedy jest duże zainteresowanie, kolejka jeździ non-stop, w godzinach otwarcia (wystarczy 10 osób w wagoniku by ruszyła w trasę). Jeżeli chętnych jest mniej, wagonik rusza do góry lub na dół co 15 minut.

 

Tak, jednak każdy piesek, musi mieć smycz i kaganiec, wszyscy pasażerowie korzystający z naszej kolei mają prawo do komfortowej podróży. Pamiętaj o konieczności zakupu biletu dla swojego pupila (w kasie lub w Biurze Obsługi przy dolnej stacji).

Oczywiście! W lecie każda grupa powyżej 20 osób otrzymuje 5% rabatu na bilety. Dodatkowo, jeżeli jesteś z wycieczką szkolną masz bilet tam i z powrotem za 2zł (1 opiekun na 10 osób).

Zimą dajemy rabaty dla klubów sportowych, chcących potrenować na Gubałówce. To -20% na skipassy dla zawodników (grupa musi liczyć przynajmniej 20 osób). Trener - opiekun (1 na 10 dzieci) dostaje od nas całodzienny skipass za 10zł.

Naturalnie! Cieszymy się, że chcecie całą rodziną odwiedzić Gubałówkę. Dlatego maluchy do 4 lat jadą koleją za darmo. Zniżki na bilety przysługują starszym dzieciom (do 10 lat), uczniom, studentom (do 26 roku życia) i seniorom (po 65 roku życia).

Pamiętaj, że ze zniżki skorzystasz jedynie wtedy, gdy będziesz mieć dokument potwierdzający, że taka zniżka ci się należy. Może to być legitymacja szkolna, studencka, legitymacja ISIC oraz karta EURO26. Seniorom wystarczy dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający wiek.

Zakosztuj przygody, słońca i pięknych widoków. Na szczycie znajdziesz mnóstwo atrakcji dla małych i dużych. W lecie poopalasz się na leżakach (na najwyżej położonej w Polsce plaży). Jeżeli jesteś pasjonatem gór, z pewnością nie przepuścisz możliwości obejrzenia Tatr przez lunety.

Dla starszych dzieciaków mamy wiatr we włosach i adrenalinę, czyli zjeżdżalnię grawitacyjną czynną przez całe lato. Młodsze zapraszamy z rodzicami na miły, ok. 40-minutowy spacer grzbietem Gubałówki, w kierunku Butorowego Wierchu. Tych widoków nie da się porównać z niczym innym! A jeżeli kupisz bilet łączony, kolejka z Butorowego zwiezie cię prosto do Kościeliska.

Dzieci mogą korzystać ze zjeżdżalni pod opieką dorosłych. Malucha sadzasz zawsze z przodu, żeby mieć na niego oko.

Jeżeli twoja pociecha ma mniej niż 4 lata, korzysta ze zjeżdżalni bezpłatnie. Starszaki (4-8 lat) muszą mieć bilet i zjeżdżać pod opieką osoby dorosłej. Oznacza to, że musisz kupić dwa bilety (dla dziecka i dla siebie), mimo, że na dół śmigniecie razem. To wynika z regulaminu - opłata jest pobierana od osoby, a nie od wózka.

Zgłoś się do Biura Obsługi Klienta pod Gubałówką lub na ulicę Krupówki 48, a przygotujemy dla Ciebie stosowny dokument. Nie zapomnij zabrać ze sobą paragonu, który jest podstawą do wystawienia faktury!

Zachować spokój - na pewno nie zginął. Każdy bilet powinien przyjść do 2 godzin od zakupu. Sprawdź w skrzynce e-mail czy nie masz od nas wiadomości. Jeśli nie, zajrzyj do folderu SPAM - czasami zdarza się, że mail zostanie potraktowany jako niechciana korespondencja. Jeżeli twojego biletu nadal nie ma, zadzwoń na naszą infolinię (tel. +22 4446666). Zaraz go znajdziemy.

Jeżeli kupiłeś/aś bilet przez Internet zajrzyj na stronę sklepu. Znajdziesz tam instrukcję jak go zwrócić. Jeśli potrzebujesz pomocy zadzwoń na naszą infolinię tel. +22 4446666.

Taki bilet możesz oddać w Biurze Obsługi Klienta PKL (na Krupówkach 48) lub pod Gubałówką. Pamiętaj jednak, że w dniu przejazdu nie będzie to możliwe! Bilet można zwrócić najpóźniej dzień przed kursem kolei, na który został wykupiony. Pamiętaj by przyjść z paragonem!

Ech, ta elektronika… Na początek sprawdź czy dobrze wybrałeś/aś bilet (czy kupujesz wjazd koleją linowo - terenową na Gubałówkę)? Tego typu komunikaty bywają efektem pomyłki przy klikaniu w ekran.

Jeżeli wszystko jest OK, a biletomat nadal odmawia, może po prostu nie być wolnych miejsc (w niektórych dniach bilety nie są sprzedawane już na godzinę przed zamknięciem kolei). Na wszelki wypadek upewnij się w kasach przy dolnej stacji czy nie możesz jeszcze wjechać na górę.

Nie ma obaw, nikogo nie zostawiamy na górze! Jeżeli nie chcesz schodzić pieszo z Gubałówki do Zakopanego, skieruj się do górnej stacji kolei. Znajdziesz tam biletomat lub kasę, gdzie kupisz bilet powrotny na dół.

Nie musisz się spieszyć. Na Gubałówce możesz spędzić tyle czasu, ile tylko chcesz. Zarówno bilet powrotny jak i „w górę” jest ważny przez cały dzień i można go wykorzystać w  godzinach kursowania kolei.

zamknij

Szanowni Państwo! Nasza witryna wykorzystuje pliki cookie, aby dostarczyć nam danych statystycznych oraz aby zapewnić jak najlepsze wrażenia podczas odwiedzin naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookie oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Nie korzystamy z plików cookie, aby śledzić poszczególnych użytkowników lub ich identyfikować, ale aby zdobyć przydatną wiedzę o tym, jak jest używana nasza witryna, abyśmy mogli ją ulepszać dla naszych użytkowników. Mogą Państwo dokonać, w każdym czasie, zmiany ustawień dotyczących cookie. Wszystkie najnowsze wersje popularnych przeglądarek zapewniają użytkownikom kontrolę nad plikami cookie. Użytkownicy mogą ustawić swoją przeglądarkę tak, aby zaakceptowała lub odrzuciła wszystkie lub niektóre pliki cookie. Kontynuując korzystanie z naszej witryny bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażają Państwo zgodę na wykorzystanie plików cookie. Więcej o plikach cookie w Polityce prywatności.